Για περισσότερες πληροφορίες ή παραγγελίες παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο email thanasis.zois@gmail.com

5 Ιανουαρίου 2013

Όταν ο άντρας έχει υποτακτική συμπεριφορά στη σχέση

Είμαι άντρας και θεωρώ τον εαυτό μου υποτακτικό στις σχέσεις μου, με αποτέλεσμα να νιώθω ένα μόνιμο συναισθηματικό κενό με τον εαυτό μου. Ποιους τρόπους μπορείτε να μου υποδείξετε για να βελτιώσω σε ένα πρώτο επίπεδο τη συμπεριφορά μου;

Αρχικά προσπαθήστε να κατανοήσετε μέσα σας τις ρίζες της υποτακτικότητάς σας. Μπορεί λ.χ. ένας από τους δύο γονιούς σας να ήταν υποτακτικός ή όταν εσείς διεκδικούσατε ως παιδί τις δικές σας ανάγκες, το περιβάλλον να σας έφερνε εμπόδια ή ενοχές.

Στο τέλος της κάθε ημέρας γράψτε μια λίστα των καταστάσεων όπου η συμπεριφορά σας ήταν υποτακτική. Αξιολογήστε μέσα σας τρόπους όπου θα μπορούσατε να είχατε λειτουργήσει πιο διεκδικητικά και τα ενδεχόμενα οφέλη.

Προσπαθήστε να εκφράζετε τις δικές σας γνώμες και επιθυμίες  οι οποίες θα βασίζονται στις αληθινές σας ανάγκες και όχι στων άλλων. Αναθεωρείστε και διαπραγματευτείτε  τις σχέσεις σας με το άλλο φύλο που σας οδηγούν στην υποτακτικότητα.

Η επιλογή γυναικών με τάσεις εξουσίας ή εγωκεντρισμού σας διαιωνίζει την υποτακτικότητα. Αναζητήστε συντρόφους με τις οποίες μπορείτε να χτίσετε ισότιμες ερωτικές σχέσεις.
Η Μυρσίνη Κωστοπούλου είναι διδάκτωρ Κλινικής Ψυχολογίας-ψυχοθεραπεύτρια, email myrsi@hol.gr , twitter @myrsi1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.