Για περισσότερες πληροφορίες ή παραγγελίες παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου στο email thanasis.zois@gmail.com

4 Ιανουαρίου 2013

«Σύμμαχος» της κατάθλιψης η μοναξιά

Έχω χάσει όλη μου την οικογένεια, είμαι μόνος και αισθάνομαι μοναξιά. Δεν θέλω να δω κανέναν άνθρωπο και όταν έχω αναλαμπές δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τους άλλους. Βρίσκω αρνητικότητα από παντού και είμαι απογοητευμένος.

Οι απώλειες στην ζωή είναι ένα δύσκολο και συνάμα σκληρό εγχείρημα που καλούμαστε όλοι κάποια στιγμή στην ζωή μας να διαχειριστούμε. 


Η έλλειψη όμως φίλων και γενικότερου υποστηρικτικού πλαισίου καθιστούν την διαδικασία αυτή ιδιαίτερα στρεσογόνα και οδηγούν ένα άτομο τυφλά στην απομόνωση.

Η απομόνωση είναι ο εχθρός της ζωής και ο σύμμαχος της κατάθλιψης. Η κατάθλιψη εμφανίζεται με συμπτώματα όπως: διαρκής καταθλιπτική διάθεση, ανηδονία, απαισιοδοξία, ενοχές, δυσκολία στην συγκέντρωση, διαταραχές στον ύπνο και την όρεξη, μείωση σεξουαλικού ενδιαφέροντος και ευχές θανάτου.

Στους άνδρες συγκεκριμένα η ψυχοκινητική ανησυχία, η ευερεθιστότητα, η απώλεια ενδιαφέροντος για εργασία, η χρήση αλκοόλ και ο φόβος αποτυχίας είναι χαρακτηριστικοί.

Αν βιώνετε κάποια από τα συμπτώματα αυτά και νιώθετε απαισιόδοξος για τον εαυτό σας και το μέλλον σας, θα πρέπει να επισκεφτείτε έναν ψυχολόγο για να επεξεργαστείτε μαζί του τις αρνητικές σας σκέψεις και τα συναισθήματά σας. Η ψυχοθεραπευτική διαδικασία θα σας κινητοποιήσει να διαχειριστείτε τις απώλειες στην ζωή σας και να δραστηριοποιηθείτε ξανά στην καθημερινότητά σας.
Η Μυρσίνη Κωστοπούλου είναι διδάκτωρ Κλινικής Ψυχολογίας-ψυχοθεραπεύτρια, email myrsi@hol.gr


Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ Weekend

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.